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कस्टमर केयर नंबर : 3946000000.

फैक्स नंबर : test.

चेन्नई कस्टमर केयर नंबर : test..

 

आईआरसीटीसी के माध्यम से बुक किया गया रेलवे टिकट के लिए

जनरल सूचना

I-tickets/e-tickets : care@irctc.co.in

ई-टिकट रद्द करने के लिए : etickets@irctc.co.in

मुंबई उपनगरीय सीजन टिकट के लिए : seasontickets@irctc.co.in

 

For IRCTC SBI Card users who do not receive the card within 01 month from the date of application kindly call on the Railway SBI Card Helpline nos. at 0124-39021212 or 18001801295 (if calling from BSNL/MTNL line) or send email to feedback.gesbi@ge.com. For other queries on your IRCTC SBI card account, kindly email at shubhyatra@irctc.co.in

पंजीकृत कार्यालय / कारपोरेट कार्यालय :

भारतीय रेलवे खानपान एवं पर्यटन निगम लिमिटेड,
बी-148, 11 वीं मंजिल, स्टेट्समैन हाउस,
बाराखंभा रोड, नई दिल्ली -110001.